Se vores anmeldelser på Google

Reklamationsret

Reklamation over fejl og mangler, som opdages ved modtagelse af varen, skal meddeles Floridor hurtigst mulig. som kunde har du 24 måneders reklamationsret i følge købeloven. Varen kan efterfølgende returneres, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder Floridor returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

 

Reklamationer på blomster og levende varer, skal meddeles straks ved modtagelsen..

Reklamation og varereturnering
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

Floridor Blomster & Brugskunst
Fredericiavej 432
7080 Børkop
floridorblomster@gmail.com

Varereturnering foregår også til denne adresse - bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.

Refusion
I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og Floridor har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto. Disse oplysninger er ikke følsomme, og kan uden videre oplyses pr. email eller anden traditionel korrespondanceform.